Marketing: de ideale match!

Marketing is matchen: het gevoel hebben dat het goed zit. Het idee dat uw aanbod precies voldoet. Match!

We gaan samen op zoek naar de match in uw markt, voor uw product of dienst. De match op uw website en in andere kanalen. Een prettige ervaring of beleving die leidt tot de aankoop van uw producten of diensten. Match!

Een match maakt u met uw doelgroep. We stemmen uw marketing af op individuele consumenten, vertegenwoordigende inkopers van organisaties of andere specialisten met specifieke invloed op de aankoop van producten of diensten. We doorgronden uw doelgroep en spreken die aan met de juiste vorm van communicatie. De juiste informatie op de juiste plaats op uw website, dat is hoe we zorgen voor een match.

Marketing: volgens de definitie het 'vermarkten' van producten of diensten. Gewoon ‘verkopen’ dus, in klare taal. Maar wat maakt dat een product of dienst verkoopt, vooral in een verzadigde markt vol directe concurrenten? Marketing moet overtuigen.

We brengen het overwegings- en aankoopproces bij uw doelgroep in kaart en benadrukken de momenten waarop marketing het verschil kan maken door een goed gevoel te creëren. We bieden veiligheid waar nodig, benadrukken positieve associaties waar mogelijk en verrassen in een split-second met creatieve marketing. Altijd voor een goed gevoel bij de doelgroep. Zonder goed gevoel geen aankoop.

Kunt u daar wat mee? Met een 'goed gevoel'? Klanten wel, die zoeken naar een onbewust goed gevoel om hun aankoop te kunnen verantwoorden. De sleutel van effectieve marketing ligt niet in lagere prijzen of over-delivery waardoor de marge afneemt. De sleutel ligt in een goed gevoel bij de doelgroep, als onbewuste reden om tot aankoop over te kunnen gaan.

Wij leven ons in de belevingswereld van uw doelgroep in en zoeken naar de geschikte marketingtools om dit goede gevoel te creëren. We achterhalen motivaties en drijfveren van klanten en potentiële klanten en ontdekken waar ze het beste gevoel bij hebben. We blijven nieuwsgierig en onderzoeken, zodat het goede gevoel over uw product of dienst de match oplevert die overtuigt.

Een goed gevoel komt niet zomaar uit de lucht vallen, ook al lijkt dit een onbewust proces. Uw product of dienst roept emoties en associaties op, verantwoordelijk voor dat gevoel. Wij planten een zaadje voor een positieve associatie, die leidt tot een positieve emotie en uiteindelijk het goede gevoel.

We creëren grote en kleine belevenissen en ervaringen, op ieder contactmoment met de doelgroep. We zorgen voor communicatie die leidt tot positieve ervaringen en herinneringen, om de associatie met uw product, dienst of merk keer op keer te versterken. Het is de stabiele fundering onder een schijnbaar onbewuste match met uw product of dienst: het resultaat van effectieve marketing.

Positieve ervaringen creëren: dat is ons vak. Een uitstekende vindbaarheid in Google, een duidelijk verhaal op de landingspagina en een korte laadtijd van het productoverzicht. We wekken vertrouwen in uw organisatie, benadrukken belangrijke specificaties of referenties en gebruiken afbeeldingen die duidelijk maken waar het om gaat.

Ieder contactmoment wordt een positieve ervaring, zodat u inspeelt op de onbewuste associaties en emoties van de doelgroep. Wij werken aan de volledige ervaring die klanten overtuigt om uw producten of diensten te kopen: match!

 
Tibo Veen Website
Website addink tweewielers
Bakker Hydraulic Elst website Realister
Website Brink Partners
LC ICT website
ECS vught - Website
website containers.nl Vernooy